Rendelés menete

1. Válaszd ki a megvásárolni kívánt terméket. 

Válaszd ki, hogy melyik típusú ajándékot szeretnéd megrendelni. Születésnapos , Nosztalgia vagy Babaváró. Miután kiválasztottad a típust, válaszd ki a színt, amit szeretnél. Összesen 10 féle szín közül választhatsz, amelyek között megtalálható mindegyik szín „BÉZS” és „AZONOS” színű alappal is.

Miután kiválasztottad a terméket betudod állítani a kivitelét (Laminált vagy Keménytábla) és az elkészülés idejét (Normál 3 munkanap vagy 1 munkanap alatti elkészülés felár ellenében).

Ha több terméket szeretnél vásárolni, a “Kosárba helyezés” gomb mellett tudod változtatni a darabszámot. KÉRLEK figyelj, hogy ezt csak abban az esetben ha UGYANABBÓL az ajándékból szeretnél több darabot rendelni.

2. Menj a megtervezem gombra!

Átirányít arra az oldalra ahol feltudod tölteni a képeidet és szöveget írhatsz a képek alá, valamint a kártya hátoldalán szereplő szöveget is itt tudod megadni!

Dönthetsz úgy, hogy nem használod ezt a felületet és elküldöd nekünk emailen, facebook, instagram oldalon az ajándékhoz szükséges képeket, szövegeket.

E-mail cím: info@vvikks.hu

Facebook:

Instagram:

3. Kattints a kosár jelre!

Alul, a részösszeg alatt megjelenik a “Kosár” felirat, kattints rá!
Láthatod a kiválasztott termékeket. Ha módosítani szeretnél valamit a rendeléseden (nevet, darabszámot, stb…), akkor a termék nevére kattintva vissza tudsz menni, és elvégezheted a változtatásokat.

4. Tovább a pénztárba! 

Ellenőrizheted az általad kiválasztott terméket, hogy biztosan az szerepel-e amit szeretnél. Típus, szín, kivitel és elkészülés ideje valamint itt látod az árát is. Amennyiben szeretnél itt még változtathatsz a kivitelen, elkészülés idején és db számán, folytathatod a vásárlást vagy tovább a pénztárba gombra kattintva a fizetési oldalra jutsz.

5. Töltsd ki az elérhetőség részt! Hol érhetünk el?

Jelentkezz be vagy töltsd ki bejelentkezés nélkül a következő adatokat, hogy kapcsolatba tudjunk lépni veled és nyomon követhesd a rendelt terméked állapotát. Amire szükségünk van ehhez: e-mail cím, vezeték és keresztnév, telefonszám.

Ha szeretnék feltudsz iratkozni a hírlevelünkre a négyzet kipipálásával.

Amikor elkészültél kattints a „tovább a szállítási módokhoz” gombra.

6. Válaszd ki a szállítási módot. 

Két futárszolgálat közül választhatsz GLS vagy MPL a következő szállítási módok közül:

  • GLS Csomagautomata vagy GLS Csomagpont 
  • GLS házhozszállítás
  • MPL csomagautomata vagy MPL Posta Pont szállítás
  • MPL Postán maradó szállítás
  • Házhozszállítás MPL futárszolgálattal

Miután megtetted kattints a „tovább a fizetési módokhoz” gombra!

7. Válaszd ki a fizetés módját!

Oldalunkon lehetőség van azonnal fizetni a bankkártya szám megadásával, ez esetben válaszd a “

SimplePay Online fizetés” opciót.

Választhatod a “Közvetlen banki átutalás” opciót. Ha ezt választod alatta megjelenik a bankszámla száma és neve, ahova az utalást várjuk. FONTOS a rendelésszámot tüntesd fel, így könnyebben betudjuk azonosítani a rendelést.

Utánvétes fizetésre is lehetőséged van, ez esetben közvetlenül a futárnak kell kiegyenlítened az összeget, ezt megteheted nála bankkártyával, vagy készpénzben. Az utánvét díja a logisztikai partnertől függ.

8. Töltsd ki a számlázási adatokat!

Két opció közül választhatsz:

A számlázási adataim megegyeznek a szállítási címemmel

Amennyiben házhozszállítással kérted a kiszállítást és ugyanaz a számlázi címed is nem szükséges még egyszer megadni. Itt ellenőrizheted, hogy az előző pontban megadott adatok helyesek-e.

Van lehetőséged különböző szállítási és számlázási címet is megadni. Akkor kattints a „Új számlázási címet adok meg” pontra.

Új számlázási címet adok meg

Amennyiben nem házhoz kérted a kiszállítást mindenképp szükséges megadni a számlázi adataidat, hiszen a számla kiállításához elengedhetetlen.

Abban az esetben ha házhozszállítással kérted, de más számlázási címet szeretnél megadni is itt tudod beállítani.

Amikor elkészültél kattints a „Tovább az összegzéshez” gombra.

9. Küldd el a megrendelésed! Rendelés összegzése!

A rendelést összegzésénél átnézheted, hogy mindent helyesen adtál-e meg. Amennyiben szükséges a módosítás gombbal tudsz rajta változtatni.

Egyedi kérés esetén a megjegyzés a rendeléshez részhez írd le, amit szeretnél és mi  igyekszünk eleget tenni neki.

Nincs más dolgod mint bepipálni a vásárlási feltételeket (és a simple pay adatkezelői feltételeit) megrendelni az egyedi ajándékot a „MEGRENDELEM” gombra kattintva.

Ezt követően küldünk egy e-mailt a megadott e-mail címedre, amely tartalmazza a rendelés részleteit, és a várható szállítási időt. A csomag feladásakor újabb e-mailt fogsz kapni a futárszolgálattól, ami tartalmazza a csomagszámot, amin nyomon követheted a csomagod.

Ha bármilyen kérdés felmerül, írj bátran az info@vvikks.hu címre, vagy írj privát üzenetet a https://www.facebook.com oldalra. Hívhatsz minket telefonon is a 06-20/344-0191-es telefonszámon. Készséggel állunk rendelkezésedre!

 

Köszönjük a rendelésedet! Reméljük elnyeri tetszését a megajándékozott személynek és neked is.

További szép napot kívánunk és bízunk benne, hogy hamarosan készíthetünk még több szívmelengető,

egyedi ajándékot szeretteidnek!